Structuri de date liniare, inlantuite

Numarul 1

 

1. Structura de tip coada este o structura de tip:

1) FIFO

2) L IFO

3) caz particular de lista dubla

4) caz particular de lista simpla

2. Variabila p memorea adresa primului element al unei llsi. Fiecare element memorează într-un câmp adr adresa următorului element. Variabila q poate memora adresa oricărui element al listei. Să se realizeze eliminarea primului element.

1) p=p->adr; q=p; delete q;

 

2) q=p;p=p->adr; delete p;

 

3) q=p;p=p->adr; delete q;

 

4) p=q;p=p->adr; delete q;

 

3. Daca variabila p memorea adresa primului element al unei llsi si fiecare element memorează într-un câmp adr adresa următorului element atunci : p->adr->adr;

1)prelucreaza al doilea element

2)prelucreaza al treilea element

3)este gresit din punct de vedere sintactic

4) prelucreaza primul element

4. Alegeti prelucrarile premise in cazul unei structuri de tip stiva:

1. parcurgere

2. Prelucrare (modificare) varf

3. Prelucrare (modificare) prim si ultim element

4. stergere element varf

5. Daca variabila p memorea adresa primului element al unei llsi si fiecare element memorează într-un câmp adr adresa următorului element  si in campul info informatia utila iar q este un element oarecare atunci afisarea informatiilor din lista se face:

1.) q=p;

while(q->adr)

  {cout<<q->info;

   q=q->adr;}

2.) q=p;

while(q)

  cout<<q->info; 

   q=q->adr;

 

3.) q=p;

while(q)

 { q=q->adr;

  cout<<q->info;}

 

4.) q=p;

while(q)

 {cout<<q->info;

  q=q->adr;}

6. Pentru prelucrarea unei l.l.s.i. alocata dinamic care prelucreaza numere reale  se defineste un tip struct astfel:

1).struct nod{nod* next;

              float info;};

2)     struct nod{int  info;

nod* next;};

3)  struct nod{float info;

nod next;};

4) struct nod{float  info;

nod* next;};

7. Daca variabila p memorea adresa primului element al unei llsi de intregi, u a ultimului si fiecare element memorează într-un câmp next adresa următorului element  si in campul info informatia utila iar q este un element oarecare atunci determinarea valorii maxime al informatiilor utile se determina astfel:

1) int m=p; q=p;

while(q)

    {if(m<q->info)

              m=q->info;

      q=q->next;

    } cout<<m;

2) int m=p->info; q=p;

while(q)

    {if(m<q->info)

             { m=q->info;

      q=q->next;}

    } cout<<m;

3) int m=p->info; q=p;

while(q)

    {if(m<q->info)

                q=q->next;  

 m=q->info;

    } cout<<m;

4) int m=p->info; q=p;

while(q->next)

    {if(m<q->info)

              m=q->info;

      q=q->next;

    } cout<<m;

8) Fie o lista simplu inlantuita care prelucreaza numele si salariul unei persone. Sa se insereze in lista datele lui “Ionescu” inainte de datele lui “Popescu”. Sa se afiseze.

Barem de corectare:

1punct  din oficiu

1 la 7 : 0.5 puncte

8: 5.5 p