Structuri de date liniare, inlantuite

Numarul 3.

 

1. Daca variabila p memorea adresa primului element al unei llsi si fiecare element memorează īntr-un cāmp adr adresa următorului element  si in campul info informatia utila iar q este un element oarecare atunci afisarea informatiilor din lista se face:

1.) q=p->adr;

while(q)

  {cout<<q->info;

   q=q->adr;}

2.) p=q;

while(q)

  {cout<<q->info; 

   q=q->adr;}

 

 3.) q=p;

while(q)

 {cout<<q->info;

  q=q->adr;}

4.) q=p;

while(q)

 { q=q->adr;

  cout<<q->info;}

 

2. Pentru prelucrarea unei structuri de tip coada alocata dinamic care prelucreaza numele unor persoane  se defineste un tip struct astfel:

1).struct nod{nod* next;

            char info[20];};

2)struct nod{int  info;

nod* next;};

3)struct nod{

                   char info[20];

nod next;};

4)  struct nod{char  info;

nod* next;};

3. Daca variabila p memorea adresa primului element al unei llsi de intregi, u a ultimului si fiecare element memorează īntr-un cāmp next adresa următorului element  si in campul info informatia utila iar q este un element oarecare atunci determinarea valorii maxime al informatiilor utile se determina astfel:

1) int m=p; q=p;

while(q)

    {if(m<q->info)

              m=q->info;

      q=q->next;

    } cout<<m;

2) int m=p->info; q=p;

while(q)

    {if(m<q->info)

             { m=q->info;

      q=q->next;}

    } cout<<m;

3) int m=u->info; q=p;

while(q)

    {if(m<q->info)

                q=q->next;  

 m=q->info;

    } cout<<m;

4) int m=u->info; q=p;

while(q->next)

    {if(m<q->info)

              m=q->info;

      q=q->next;

    } cout<<m;

4. Daca variabila p memorea adresa primului element al unei llsi de intregi, u a ultimului si fiecare element memorează īntr-un cāmp next adresa următorului element  si in campul info informatia utila iar q este un element oarecare atunci dublarea informatiei ultimului element se poate realiza astfel:

1) u->info=u->info*2;

2) u=u->info*2;

3) u->info=2*u->info;

4)u->next->info=2*u;

5. Daca variabila p memorea adresa primului element al unei llsi si fiecare element memorează īntr-un cāmp adr adresa următorului element atunci  si in campul info informatia utila atunci: p->adr->adr->info;

1) prelucreaza informatia celui de al doilea element

2) prelucreaza informatia celui de al treilea element

3) este gresit din punct de vedere sintactic

4) prelucreaza informatia primului element

6. Alegeti prelucrarile premise in cazul unei structuri de tip coada:

1. parcurgere

2. Prelucrare (modificare) prim element

3. Prelucrare (modificare) ultim element

4. stergere prim element

7. Variabila v memorea adresa primului element al unei llsi. Fiecare element memorează īntr-un cāmp adr adresa următorului element. Variabila a poate memora adresa oricărui element al listei. Să se realizeze eliminarea primului element.

1) v=v->adr; a=v; delete a;

 

2) a=v;v=v->adr; delete v;

 

3) z=a;v=a->adr; delete a;

 

4) a=v;v=v->adr; delete a;

 

8. Fie o lista simplu inlantuita care prelucreaza numele si salariul unei persoane. Sa se stearga datele ultimei persoane din lista

 

Barem de corectare:

1punct  din oficiu

1 la 7 : 0.5 puncte

8: 5.5 p