Numarul 3.
1. Daca variabila p memorează adresa primului element al unei llsi si fiecare element memorează īntr-un cāmp adr adresa următorului element si in campul info informatia utila iar q este un element oarecare atunci afisarea informatiilor din lista se face: |
|||
1.)
q=p->adr; while(q) {cout<<q->info; q=q->adr;} |
2.)
p=q; while(q) {cout<<q->info; q=q->adr;}
|
3.) q=p; while(q) {cout<<q->info; q=q->adr;} |
4.)
q=p; while(q) { q=q->adr; cout<<q->info;} |
2. Pentru prelucrarea unei structuri de tip coada alocata dinamic care prelucreaza numele unor persoane se defineste un tip struct astfel: |
|||
1).struct nod{nod* next; char info[20];}; |
2)struct nod{int info; nod* next;}; |
3)struct nod{ char info[20]; nod next;}; |
4) struct nod{char info; nod* next;}; |
3. Daca variabila p memorează adresa primului element al unei llsi de intregi, u a ultimului si fiecare element memorează īntr-un cāmp next adresa următorului element si in campul info informatia utila iar q este un element oarecare atunci determinarea valorii maxime al informatiilor utile se determina astfel: |
|||
1) int m=p; q=p; while(q) {if(m<q->info) m=q->info; q=q->next; } cout<<m; |
2) int m=p->info; q=p; while(q) {if(m<q->info) { m=q->info; q=q->next;} } cout<<m; |
3) int m=u->info; q=p; while(q) {if(m<q->info) q=q->next; m=q->info; } cout<<m; |
4) int m=u->info; q=p; while(q->next) {if(m<q->info) m=q->info; q=q->next; } cout<<m; |
4. Daca variabila p memorează adresa primului element al unei llsi de intregi, u a ultimului si fiecare element memorează īntr-un cāmp next adresa următorului element si in campul info informatia utila iar q este un element oarecare atunci dublarea informatiei ultimului element se poate realiza astfel: |
|||
1) u->info=u->info*2; |
2) u=u->info*2; |
3) u->info=2*u->info; |
4)u->next->info=2*u; |
5. Daca variabila p memorează adresa primului element al unei llsi si fiecare element memorează īntr-un cāmp adr adresa următorului element atunci si in campul info informatia utila atunci: p->adr->adr->info; |
|||
1)
prelucreaza informatia celui de al doilea element |
2)
prelucreaza informatia celui de al treilea element |
3)
este gresit din punct de vedere sintactic |
4)
prelucreaza informatia primului element |
6. Alegeti prelucrarile premise in cazul unei structuri de tip coada: |
|||
1. parcurgere |
2. Prelucrare (modificare) prim element |
3. Prelucrare (modificare) ultim element |
4. stergere prim element |
7. Variabila v memorează adresa primului element al unei llsi. Fiecare element memorează īntr-un cāmp adr adresa următorului element. Variabila a poate memora adresa oricărui element al listei. Să se realizeze eliminarea primului element. |
|||
1)
v=v->adr; a=v; delete a; |
2)
a=v;v=v->adr; delete v; |
3)
z=a;v=a->adr; delete a; |
4)
a=v;v=v->adr; delete a; |
8. Fie o lista simplu inlantuita care prelucreaza numele si salariul unei persoane. Sa se stearga datele ultimei persoane din lista |
Barem de corectare:
1punct din oficiu
1 la 7 : 0.5 puncte
8: 5.5 p