Algoritmica si programare. Limbajul C++
Algoritmi
Algoritmi. Introducere
Notiunile cu care opereaza algoritmii
Principiile programarii structurate
Teorema lui Bohm si Jacopini
Aplicatii propuse
Limbajul C++
Elemente de baza
ale limbajului
1 Structura
programelor C++
2 Elemente lexicale
3 Date in C++
4 Operatori
5 Implementarea structurilor de control
Instructiunea vida, if si switch
Instructiuni repetitive
6 Siruri de caractere
7 Tablouri unuidimensionale (vectori)
8 Subprograme
8.1 Definitia. Declarare. Apel
8.2
Functii fara tip.Aplicatii
8.3 Functii cu tip.Aplicatii
8.4 Transmiterea parametrilor
8.4 Functii. Probleme propuse
8.5 Fisiere header definite de programator
9 Pointeri
10 Alocarea dinamica amemoriei
a) Structuri
dinamice de date
b) Liste liniare simplu inlantuite. Creare.
Parcurgere
c) Liste liniare simplu inlantuite.
Inserare si Stergere
d) Ordonarea listelor
e) Structura de date de tip coada
f) Structura de tip stiva
g) Liste liniare dublu inlantuite.
h) Liste circulare
i) Structuri dinamice de
date. aplicatii
Liste liniare simplu
inlantuite
Probleme propuse
11 Recursivitate
a) Aplicatii
recursivitate
b) Recursivitate indirecta
c) Aplicatii ale recursivitatii. Fractali
12 Divide et
Impera
a)Aplicatii D& I: Sortarea rapida (Quick
Sort)
b)Sortarea prin interclasare:
(MergeSort)
c) Turnurile din Hanoi
d) Divide et Impera.
Probleme propuse
Grafuri neorientate
a) Terminologie
b) Reprezentarea grafurilor neorientate:
matricea de adiacenta
c) Reprezentarea grafurilor neorientate:: liste de adiacente
d) parcurgerea grafurilor
parcurgerea in latime
parcurgerea in adancime
e) matricea drumurilor
f) Conexitate
g) matricea ponderilor
h) algoritmul lui Roy Floyd
i) graf hamiltonian
j) graf eulerian
Grafuri orientate
a) Terminologie
b) Matricea de adiacenta
c) Liste de adiacenta
d) Parcurgere in latime
e) Parcurgere in adancime
f) Componente tare conexe
g) Algoritmul lui Djikstra
h) Algoritmul lui Lee
Probleme propuse
Arbori si arborescente
a)Arbori oarecare
b)Arborescente
c)Arbori binari
d)Parcurgerea arborilor
binari
e)Arbori de cautare
f)Stergerea intr-un arbore binar de cautare
g) Arborele partial de cost minim
Recapitulare
pt teza clasa a XI-a
Teza clasa a XI-a. Semestrul 1
Aplicatie recapitulativa
structuri de date
Tehnici de
programare
1
Tehnica Backtracking
Permutari
backtracking
recursiv
Probleme propuse
2 Backtracking in plan
Backtracking in plan.
Probleme
3 Tehnica Greedy
4 Programare
dinamica
Centrul de excelenta.Probleme propuse
Programare orientata pe obiecte
1. Introducere
2. Definirea claselor
3. Constructori si destructori
4. Supraincarcarea operatorilor
5. Mostenirea
Probleme propuse
Recapitulare pentru teza clasa a XI-a
Arbori binari
Probleme recapitulative